لطفا با لبخند وارد شوید :)

تشام : یعنی تلاش ، شادی ، امید ، موفقیت

لطفا با لبخند وارد شوید :)

تشام : یعنی تلاش ، شادی ، امید ، موفقیت

شادی و نشاط چیست؟
چگونه یک محیط شاد و با نشاط را به وجود آوریم؟
نقش ما در به وجود آوردن این محیط چیست؟
و...

بایگانی

رنگی سازی مدارس

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۳۷ ب.ظ

 

 

رنگی سازی مدرسه ها برای شادی دانش آموزها

آینده یک جامعه از مدرسه ها شروع میشه و یکی از جاهایی هست که شادی میتونه تاثیر زیادی روی عملکرد اون بذاره. وقتی فضای مدرسه و کلاس شاد باشه هم دانش آموزها و هم معلم ها بهتر عمل میکنن.

اکثر ماها این حس رو تجربه کردیم و میدونیم که حس خوب معلم ها میتونه روی بازدهی شاگردها تاثیر بذاره، و در مقابل حس خوب و کارهای دانش آموزها هم میتونه به عملکرد بهتر معلم ها کمک کنه، در واقع هر دو گروه، هم دانش آموزها و هم معلم ها، مدام با هم در تعامل هستند و میتونن حس های خوب رو به هم دیگه منتقل کنن.

star3

رنگی رنگی که متخصص شادی های کوچک هست به مناسبت شروع مدارس تصمیم گرفته قدم کوچکی در جهت رنگی سازی مدارس برداره، قدم های کوچکی که میتونه شادی های کوچک بوجود بیاره تا حال و هوای کلاس ها و مدرسه ها  بهتر بشه. این حال و هوای خوب انگیزه و حس بهتری به معلم ها و دانش آموزها هم میده :)

اما برای به انجام رسوندن این پروژه رنگی سازی مدرسه ها به کمک همه آدم های رنگی نیاز هست. پس این مطلب رو به دست دانش آموزها یا مسئولین مدارس برسونید، اینجوری با کمک همدیگه پروژه خوشحالسازی رو در مدارس بیشتری برگزار میکنیم :)

برگه های مختلفی بر اساس نیازهای مدرسه ای به سبک رنگی رنگی طراحی شده و به رایگان و با کیفیت بالا در اختیار همه قرار گرفته، این برگه ها رو میشه پرینت گرفت و در بخش های مختلف کلاس و مدرسه استفاده کرد. هدف از طراحی اون ها هم فقط و فقط شادتر کردن فضای مدرسه هاست.

star1

در همه مدرسه ها اتاق های مختلفی برای مسئولین وجود دارن، این کاغذها مربوط به بخش های مدیریت، معاونت، استراحت معلمان و اتاق مشاوره هست. (روی عکس ها کلیک کنید تا در اندازه بزرگ ببینید و دانلودشون کنید.)

staff1

staff2

staff3

staff4

star2

آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه، سایت کامپیوتر، اتاق بهداشت، سالن اجتماعات و بوفه از بخش های دیگه مدرسه هستند که با این کاغذهای رنگی میتونید اسم بخش ها رو بالای اون ها مشخص کنید. دو نوع کاغذ مختلف هم برای مشخص کردن شماره کلاس ها وجود داره (روی عکس ها کلیک کنید تا در اندازه بزرگ ببینید و دانلودشون کنید.)

room1

room2

room3

room4

room6

room7

class2

class1

star1

فعالیت های فرهنگی و خارج از درس های مدرسه معمولا کمک میکنه تا دانش آموزها به فضای مدرسه علاقه بیشتری پیدا کنند و به علاوه برایحضور فعال در جامعه حاضر بشن، در مدرسه ها بردهایی وجود دارن که روی اون ها مطالب مختلفی قرار میگیرن، گاهی وقت ها هم دیوارهایی در راهروها یا کلاس ها به این کار اختصاص پیدا میکنند،  بعضی از این مطالب حدیث هفته، سخن هفته و شعر هفته هستند. اگر بردهای مدرسه شما این بخش ها رو ندارن، میتونید به مسئولین پیشنهاد بدین و برای اون بخش ها هم از این کاغذها استفاده کنید. (روی عکس ها کلیک کنید تا در اندازه بزرگ ببینید و دانلودشون کنید.)

quote1

quote2

quote3

star3

اطلاعیه های مختلفی هستند که در طول سال تحصیلی در بخش های کلاس و مدرسه به چشم میخورن، این برگه های اطلاعیه رو در چهار موضوع اصلی اطلاعیه، برندگان، نمرات و قوانین کلاس طراحی شدن (روی عکس ها کلیک کنید تا در اندازه بزرگ ببینید و دانلودشون کنید.)

board4board1

board2board3

star3

برنامه کلاسی هم که یکی از کاغذهای همیشگی روی دیوار کلاس هاست.

class3

star2

شاید خیلی وقت ها پیش اومده باشه که امتحان داشتید اما صدای بچه هایی که در راهرو در حال رفت آمد بودن تمرکزتون رو بهم زده باشه، یه کاغذ خیلی کاربردی دقیقا برای همین مواقع طراحی شده تا از بقیه دانش آموزها خیلی محترمانه خواهش میکنه تا سکوت رو رعایت کنند :)

please2

star1

در آخر هم یه برگه رنگی که از همه میخواد تا با لبخند وارد بشن. این کاغذ میتونه روی در ورودی کلاس، مدرسه، نمازخانه و .. نصب بشه :)

please1

 

پ.ن:مطالب این پست مستقیما از سایت رنگی رنگی پست شده برای دانلود و چاپ عکس های درج شده روی عکس ها کلیک کرده و وارد سایت اصلی رنگی رنگی شوید 😊 rangirangi.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۳
طاهره عباسی

نظرات  (۱)

عالیههههههههه تو بهترینی رنگی رنگی 😻😻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی